A Rockwell Automation TechConnect támogatási csapata segíthet Önnek napi kihívásai leküzdésében

Naponta több mint 2000 hívást fogadnak, 20 nyelven, így mérnökeik készen állnak a hívására. Globális csapat, amely több mint 450 mérnökből áll 15 támogatási központban világszerte, a nap 24 órájában, a hét minden napján elérhető, és az iparágban vezető 84%-os első kapcsolatfelvételi megoldási arányt kínál, amelyben az elsőként beszélő mérnök megoldja a problémát.

Bevezetés

A technikai problémák fejfájást okozhatnak, és akadályozhatják a termelési teljesítményt. Akár a termelési problémák gyors megoldásáról, a képzés fejlesztéséről vagy a szoftverfrissítések egyszerűsítéséről van szó, a TechConnect támogatási megállapodás megkötése biztosíthatja a legnagyobb kihívások kezeléséhez szükséges tudást és támogatást.

TechConnect támogatási összefoglaló az előnyökről

Problémák megoldása online támogatással és támogatási előzmények elérése

Kérdések beküldése online, vagy élő csevegés magasan képzett műszaki támogatási mérnökökkel

A személyes portálon keresztül kezelheti a telefonos és online interakciókat, fogadhat termékértesítéseket és mentheti kedvenc tartalmait

A problémák azonnali kezelése

Gyorsabban újraindíthatja a munkát termékspecialistáink támogatásával, akik segíthetnek a telepítésben és a konfigurálásban, a hibaelhárításban vagy a technikai problémák diagnosztizálásában

Ezek a szakemberek a nap 24 órájában, a hét minden napján készen állnak, amikor szüksége van rájuk

Képzések kezelése

Learning+ előfizetések vásárlása, amelyek globális hozzáférést biztosítanak az e-learninghez és az ütemezett virtuális oktató által vezetett képzésekhez

Szoftverfrissítések jobb kezelése

A legújabb szoftverfrissítésekhez való hozzáféréssel segíthet megelőzni a hirtelen válságokat, bővíteni a funkciókat és javítani a felhasználói élményt